Psichologinė pagalba: kada kreiptis į psichologą?
Žmonėms dažnai kyla klausimas, kada kreiptis į psichologą?
Į šį klausimą Jums atsako Psichologinio konsultavimo centro „Sielos žemėlapis” psichologė Tatjana Nikitina
5 patarimai, kada rekomenduojama kreiptis į psichologą
- Jaučiate stiprų nerimą ar baimę. Jausti nerimą ir baimę gali būti labai nemalonu, tačiau jausmai yra svarbūs; jie signalizuoja, kad žmogaus gyvenime vyksta kažkas, į ką nekreipiama pakankamai dėmesio. sprendus problemas, paprastai dingsta ir nerimas, ir baimė.
- Išgyvenate pykčio priepuolius. Pyktis yra naudingas jausmas, tačiau ne visi moka jį teisingai reikšti. Išmokę valdyti pyktį, sudarote tvirtą pagrindą pilnavertiškiems santykiams savo gyvenime.
- Kankina nepasitikėjimas savimi, vienatvės jausmas. Šie jausmai apkarto gyvenimą ir gali būti susiję su žmogaus nemokėjimu užmegzti ir palaikyti ilgalaikius artimus santykius. Šioje situacijoje gali padėti psichologas.
- Susiduriate su netektimis, praradimais. Jeigu žmogaus sielvartas, gedulas dėl išgyventos netekties užsitęsia, jam gali būti reikalinga specialisto pagalbos tam, kad susitaikytų su tuo, kas įvyko, sugrįžtų į gyvenimą, išmoktų iš naujo juo džiaugtis.
- Patiriate santykių problemas. Kai santykiai su aplinkiniais nesiklosto, žmogus jaučiasi nelaimingas, nepilnavertis. Kurti kokybiškus, pasitenkinimą teikiančius santykius nelengvas darbas, kuriame gali padėti psichologas.
5 patarimai, kaip išsirinkti gerą psichologą
- Išsilavinimas. Rinkdamiesi psichologą, būtinai pasidomėkite jo išsilavinimu. Teikti psichologines konsultacijas gali specialistas, turintis universitetinius psichologijos bakalauro ir psichologijos magistro kvalifikacinius laipsnius arba 5 metų nuosekliųjų universitetinių studijų psichologo diplomą. Taip pat specialistas, turintis psichoterapeuto diplomą.
- Patirtis. Natūralu, kuo daugiau psichologas turi darbo patirties, tuo didesnis jo profesionalumas.
- Konfidencialumas. Kiekvienas profesionalus psichologas laikosi konfidencialumo taisyklės. Psichologas neturi teisės pasakoti kitiems apie tai, ką sužinojo iš savo klientų, skelbti informaciją apie juos. Jei psichologas pasakoja apie savo klientus ir mini pavardes ar detales, toks specialistas yra žemo profesionalumo.
- Profesionalumas. Geras specialistas nuolatos kelia savo kvalifikaciją, vadovaujasi profesine psichologo etika. Svarbu, kad pats psichologas turėtų asmeninės psichoterapijos patirtį.
- Emocinis brandumas. Geras specialistas sugeba nepasimesti sudėtingose situacijose, atlaiko stresą. Emocionaliai brandus psichologas priima ir supranta įvairius kliento jausmus, supranta ir savo jausmus, moka juos kontroliuoti.
5 dalykai, kurių galite tikėtis po psichologo pagalbos
- Emocinės įtampos, psichologinio skausmo sumažėjimas.
- Didesnis savęs ir kitų žmonių priėmimas.
- Probleminių situacijų sprendimas.
- Savo jausmų, minčių, norų geresnis supratimas.
- Geresni, darnesni santykiai su aplinkiniais.
Registruokitės į konsultaciją:
Tel.: +370 657 470 86 (Tatjana Nikitina)
Tel.: +370 612 094 66 (Anna Vinkovskienė)
El. Paštas: info@sieloszemelapis.lt
Psichologinės konsultacijos telefonu bei laiškais neteikiamos.